Monday, April 25, 2011

Pesanan Untuk Orang Tersayang

“Aku tak mampu janjikan kau bahagia, tapi aku berjanji takkan buatkan kau derita”

25 April 2011, mengharapkan sesuatu yang indah berlaku supaya fikiran ni tak lah asyik sibuk memikirkan tentang kejadian semalam. Tapi, gagal. Hari ini tak seperti apa yang diharapkan.
Photobucket 

Hari ni betul-betul mengajar aku supaya lebih berdikari, tak mengharapkan belas kasihan orang. Jangan terlalu bergantung pada seseorang.
Jujur. Airmata gugur juga tadi. Entahlah. Tak boleh nak salahkan sesiapa pun, sebab tak ada hati yang faham hati ni. Tak ada hati yang lalui apa yang sedang dilalui hati ni. Tak boleh nak paksa sesiapa pun supaya faham macamana rasanya bila aku dalam kesedihan dan kerinduan yang teramat sangat, perlukan sedikit perhatian dan menjaga hati aku, tapi perhatian yang sedikit aku harapkan tu, tak ada. Kosong.
Kasihan kan?
Tak ubah seperti kata-kata seorang yang minta belas. Malunya menjadi aku.
Mungkin, aku memang diciptakan untuk terus menjaga hati orang dan lupakan tentang hati sendiri. Sudahlah.  perjalanan esok adalah jauh untuk aku tuju. Semoga semua hati yang aku jaga, tak akan pernah lupakan aku dan sentiasa tahu betapa aku sayang.


“Bila jumpa penggantiku, jangan dilupakan aku..”

suke dengan entri ini?like aje laa !jgn lupe komen skali oke? ^_^

0 Budak Comeyy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger.../>
PERHATIAN !Segala yang terkandung didalam blog ini adalah original idea oleh Farah Eyda©.
back to top