Thursday, May 5, 2011

Alergicnye aku!!

okay, sebenarnya hari ni memang mood macam apa lagi. so, aku rasa macam nak lepas semua! haih. aku bukan apa. bukan nak bangga or other than that. cuma aku sedikit tak paham dengan orang2 macam ni. yes, aku memang tak perfect. tapi takde lah nak comment comment orang lain smpai orang tu terasa tahap gaban. takde lah sampai hati nak buat orang lain mcm tu. aku memang bukan baik sangat. bukan angel ke hape. tapi sekurang2nya AKU TRY JAGA HATI ORANG LAIN SEBAIK BAIKNYA. ni tak, rapat pun tak, nak comment comment orang lain. huh, sakit hati + tak paham dengan orang macam ni. -,-before you judge others, judge the person in the mirror first! okay, ni yang last lah. malas nak cakap lagi. orang yang nak kutuk orang lain tapi tak berani. hey, jangan jadi pengecut boleh tak? nak kutuk kutuk orang dah la melampau. kalau baik sangat sangat pakai purdah aku tak kisah la. kot ye tak puas hati SANGAT SANGAT, sila tampil ke hadapan. kalau anda nak maki maki depan saya pun takpe. tapi jangan jadi pengecut. lagi satu, yang suka bawa bawa cerita orang lain and buruk2 kan nama dia. jangan lah macam tu, kita saudara seislam. fikirlah sebelum buat ape2. nak jaja habis cerita org lain. percayalah, kalau kau jaja jaja story mory orang lain, at last nnama kau sendiri yang jadi buruk.don't trust anyone that not really close to us!
sorry sangat sangat aku emo hari ni. -,- tak niat nak kasar pun. 

suke dengan entri ini?like aje laa !jgn lupe komen skali oke? ^_^

0 Budak Comeyy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger.../>
PERHATIAN !Segala yang terkandung didalam blog ini adalah original idea oleh Farah Eyda©.
back to top