Friday, January 21, 2011

don't stress to much

korg stress jgn lak wt mcm kt atas nie ea??seram saya..

arini aku sgt stress,keje.keje.pening kepala aku tgk pc nie lame2.tp stress aku xdelah sampai nk jd mcm kt atas nie,melampau la plak hentam kepala smpi b'kecai.ehe.biase la,lau keje under government nie sememangnye bohsan and sistem keje yg sgt2 cm siput.memg aku akui org yg b'keje lam government nie,kuat men fb cthnyer spt aku,ahaha.tp aku xdelah addiction sgt mcm setengah org kn,and sometimes tue ade gak amek kesempatan kua jln2,so far aku blom wt keje cmtu lgi sbb aku lom ade kereta,cuba lau aku ade kereta,cn4m la aku gunakan mse 2jam rehat nie utk aku kua window shopping ke,mafaatkn mse yg ade.xdelah m'bazir dpn pc,berpinar2 mate aku.aha.semenjak fb aku di deactivekn oleh mr.bachelor aku nie,aku menjadi cm xaddicted on fb,kdg2 aku men fb smpi lupa mkn,lupa tito and lupa mandi pon ade,aha.imaginekan cmne la mr.bachelor aku xmarah,asek2 bebel psl bende tue,kdg2 gado smpi clash.bende kecik cmtu pon die smpi ugut nk clash,erm..kdg2 aku pk cm unfair la plak,n kdg2 aku pk tibe mse utk aku mendengar ckp die,kdg2 die tue smpi mengadu kt mak die,tensen aku.mak die sgt baek.buktinyer aku telah pon berjumpe dgn family die mse pertunangan abg die,act family die sgt sporting n mengambil berat pasal aku,aku sgt touch with their careless.mse pertunangan tue dpt juge la aku kenal family belah ayah and mak die,yg plg xbley blah mak die siap ckp..'itu bakal menantu saya si farah tue' aku yg berada dekat dengan mak die and telinge aku yg agak tajam nie amat la teruja smpi hidung aku pon kembang kucup,betapa bangganyer aku sbb dpt green light.ehehe.bygkna la..aku stayed sane smpi 5hari,tito,makan,jalan2 tue jek keje harian aku dgn mr.bachelor aku.sampai nk makan pon mak die smpi call cakap 'farah,moh la nek atas,makang nasi mok nie,ajak si ajek tue' ahaha.aku dah la kurg sket dr segi bahasa org ganu nie,tp ade jgk la aku fhm tp lau nk ckp alek 2 cn4m la fail punye.aha.tp memg best la dok uma 'bakal mertua'ehe.cm lain jek dok uma org mcm princess,aha.aku harap tuhan makbul la doa aku utk menjadi sebahagian dari keluarga dorg..amin~

p/s: cinta itu adlah perasaan paling ajaib yang dikurniakan oleh maha mencipta.so.. hargainye dengan sebaik.baiknya agar perasaan yg dicintai tidak terluka dan yg mncintai pon tidak sengsara

suke dengan entri ini?like aje laa !jgn lupe komen skali oke? ^_^

0 Budak Comeyy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger.../>
PERHATIAN !Segala yang terkandung didalam blog ini adalah original idea oleh Farah Eyda©.
back to top