Friday, January 21, 2011

Menu Pagi


Pagi-pagi aku bangun dlm kul 7,seperti biase loceng aku menjerit tiap2 pukul 7,bingit telinge aku.wake up jek,aku terus call mr.bachelor.'b..kul 7 dah,bangun bangun pegi keje jgn tito alek lak,gosok gigi jgn lupe..tiap2 pagi mesti aku yg kejutkn dia,nk harap die bangun sendiri?smpi xpegi keje la die tue.after mandi terus je b'siap sbb baju aku dah gosok memg cume nk menacap jek lame amek mase 15minit,dah settle nk kena kejut adik aku lak yg kaki liat nk bangun.aku nk kena menjerit lagi,'ejoy!!bangun anta aku pegi keje..tue pon nk kene amek mase 10minit,aish.geram jek aku.aku lau masuk ofis memg la muke plg wanted skali sbb msuk lmbt jek,msti jek lewat 5 or 10minit cmtue.kdg2 bos aku xbape kesah sgt sbb aku lau balik msti lewat 10minit punye,ganti mse yg aku tertinggal.ehe.SORRY bos,:Parini aku terasa bosan sikit sbb sume org ade meeting,cume tinggal bpe kerat jek org dlm ofis,aku lak asek ngn blog aku jek.tacap sne tacap sni,ade jek nk upgarade,uhu.aku tdi awal2 dah tapau mknn,aku beli nasi lauk ayam jek ngn air jus kiwi,sbb nnti waktu lunch gerenti ramai org ngn dak2 student lgi,kadang lauk2 msti tinggal ciput jek,membantutkn selera aku.tue yg kul 11 tadi aku pegi tapau2 awal,seronok jek aku tgk lauk byk n membangkitkn selera aku.nyum,nyum!aha,skunk mood aku nk mkn dlu nnty later story yeh?aha.daa=)P




suke dengan entri ini?like aje laa !jgn lupe komen skali oke? ^_^

0 Budak Comeyy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger.../>
PERHATIAN !Segala yang terkandung didalam blog ini adalah original idea oleh Farah Eyda©.
back to top