Wednesday, January 26, 2011

Kerja di office

Human Resources Management Infomation System (HRMIS)
Hye readers!!
kat sni aku nk kongsi sikit cerita tentang kerja harian aku di ofis.sepanjang aku b'kerja(mula dr 3hb)aku diajar oleh kakak2 diofis nie bagaimana nk memasukkan maklumat pekerja org2 yg nk bersara.kirenyer yg b'kerja under government la,selain dr internet yg lembab and maklumat yg b'masalah,aku ade gak la wt keje lain cm masukkan surat masuk,tulis cuti2 org and cari fail org ikut jabatan utk memasukkan maklumat cuti.if sume bende tue dah settle aku wt keje lain lak iaitu m'updated blog and sewaktu dgnnyer.ehe.kat ofis nie kdg2 aku ske wt keje slow2 jer,lau aku wt keje abes cpt msti byk keje aku hari2.sbb aku jenis seorg yg agak tekun b'keje.ehe.so maka dgn itu,aku m'lambatkn proses keje aku ini.kpd yg b'keje mcm aku nie msti korunk pening kpla an??aku pon dah thp kronik nie sbb aku benci sket lau jns yg nk msukk harian cuti bygkn la if org yg b'cuti lame and yg b'keje lame cth cm thun 1960 ke,pastu nk dibawa hingga thun nie,pencen xpencen org tue if xmsuk btol cuti org,bese la keje aku nie kire penting utk org2 yg nk b'sara,takot ade t'cacat sket xbersara org tue..sbb melibatkn duet org,uhu.
so kwn2 nie la tugas atau keje harian aku diofis.ehe.sje nk kongsi kot2 ade yg wt keje cm aku ker.tp best la keje kt sni even org2nyer kebykkn cm da kawen n 30-an gitu.aku antara yg termuda la keje kt situ,tp sume org lam ofis tue sgt baek,sopan,beri kerjasama and sgt sporting terutama BOS aku tue en.nasir,ahaha.sgt kelaka n happening.thx fer allah coz dpt keje nie.alhamdulliah..amin~(ley wt loan,beli rumah..kereta...kawen..ehehe.i was on dreaming...)

p/s: yang paling best hari rabu,sbb dpt makan free.kat ofis aku ade wt tazkirah.bgusnyer tempat keje aku nie.tp yg lagi best aku pegy keje jd muslimah.ahaha.tersopan santun cm sotong lak aku nie.ehe=P

suke dengan entri ini?like aje laa !jgn lupe komen skali oke? ^_^

0 Budak Comeyy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger.../>
PERHATIAN !Segala yang terkandung didalam blog ini adalah original idea oleh Farah Eyda©.
back to top