Wednesday, January 26, 2011

Kenangan bersama kekawan

kawan yg rapat tp benggong dr kiri ETON,AKU,RYNN &EMMA
 inilah kekawan aku yg satu ofis ketika aku b'kerja di TNS.mereka nie sume partimer mcm aku.ade yg student mcm kwn aku sorg nie Rynn.die keje time cuti sem jek.last aku b'kerje ngn die masa bulan 7  thun 2009.pastu smbung kerja bulan 12.Rynn nie mase 1st aku knl memang tinggi siot.aku egat model mane nth tersesat kt ofis,aha.tp 1st knl memg peramah yg amat,die la 1st aku kenal yg mengajak aku lunch.selain tue ade la minah name Faten gak,aku rapat ngn dorg la mula2 rynn dan si faten nie.faten pon sempoi jek orgnyer dan same kepala la aku ngn mereka.gelak tawa,kutuk sane sni,mcm2 la kebenggongan yg kitorg wt selame b'keje disana.memg kelaka abes dorg b'dua nie.Tp yg sedih faten pon xlame b'keje sbb die student so xsempat nak enjoy b'same last seingat aku hujung bulan 6.selepas tue rynn lak smbung study.semasa ketiadaan rynn and faten,aku b'sama kwn2 aku yg laen,Eton yg minah b'tudung tue.1st aku kenal die memg cute abes lah.and sgt sopan.lame2 dah kenal rupanyer si eton nie rock babeh!aha.buktinyer cara die b'cakap ngn kwn2 die memg rock arr,pastu b'campur sket ngn kegarangan yg die ade.buktinyer mse die mengamuk ngn respondent kt telefon.fuyoo!aku yg ade kt sebelah pon ley kecut  perot tgk die sound alek kt org tue.memg rock la eton nie.ehe.die nie memg best la,sporting,sempoi and garang ouh.tp hati sgt baek,die memg anti ngn bf aku buktinyer semasa aku gadoh2 ngn bf aku die lah tukang menyampok.aha.tp now die dah xkeje situ lgi since die dpt keje tmpt laen kt KPT putrajaya.aku dah penah gie sne mse sibuk dok anta borg org b'sara dgn kakak2 kt ofis aku,tp xsempata nk b'jumpa ngn eton.sorry eton.ehe.
next lak,Emma.die sbnr kakak and sudah pon b'kawen.mula2 kenal kurg sket b'ckp.tp lame2 ley kamcing mse m'gajak lunch.rupanyer kak emma nie memg sempoi giler la,and sporting.mula2 aku tgk die cam baya2 aku jer,rupanye dah kawen.bukti semasa t'nampak nset pic baby.comel giler.even xbyk sgt la kite spent b'sama tp cukup m'buktikan yg kak emma nie sgt best.lunch same2 and kua jln2 shopping.sempat gie pasar mlm hari sbtu tue kt jln msjd india.tp endingnyer kak emma tue xlame b'keje disane last seingat aku bulan 12 jgk la.sbnrnyer byk kwn2 aku kt sne tp gambar jek kurang.nie sebahagia pic yg diamek secara spontan ketika berjalan.pic nie aku suke sbb sume muke ceria.sbb tue pic nie jd pilihan aku utk ditatap oleh warga2 reader di blog nie.ehe.seterusnyer aku akan sajikan gambar2 korunk kt bawah.lihat la muka korunk aha.pic nie mungkin korunk xsedar kot or myb xde..last kate dr aku..
AKU SAYANG KORUNK!!THE BEST OF THE BEST FRIEND EVER!!


PhotobucketPhotobucket



Photobucket

suke dengan entri ini?like aje laa !jgn lupe komen skali oke? ^_^

0 Budak Comeyy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger.../>
PERHATIAN !Segala yang terkandung didalam blog ini adalah original idea oleh Farah Eyda©.
back to top