Thursday, February 10, 2011

Berusaha Untuk Slim!

Dpt body cm die memg best la,,xsabar!!




Kata org,lau nak cantik body mesti kena mantap.itu maklamat aku sekarang!aku akan cuba sedaya upaya untuk mendapatkan body yg mantap macam kt atas tue.sure boleh!!aku kan dah single,mesti kena nmpk hot lau nk dpt lelaki an??ye aku boleh!aku akan m'habiskan masa aku dgn senam dan kalau duet byk sure aku mau pegy gym or fitness ke.skunk after kije jek mesti aku ajk mak aku pegi track jogging,memg aku sungguh2 wat hari-hari,penat smpi semput2 nafas aku.tp nk wt cmne nk cantik an??dlu ex aku slalo ckp aku gemok la,buncit la.xpe xpe,aku akan buktikan!!chaiyox!!!otherwise,aku pon cume control makan,aku memg xjamah nasi,aku skunk mam sup2 jek.lau pegy cafe jek,sure mcm2 lauk ade,ayam my fav sehingga kini aku akan cube tidak memandang ayam!aku xley tgk ade ayam,nangis aku lau pandang.ehe.so far perkembangan msh blom nmpk sbb aku msh baru dan bernafas utk mulakan senaman.selame nie aku wt xendah jek tentang body aku.aku cume pikir,'watpe nk kurus?dah ade org syg aku.OPSS!!silap!xsemestinyer,,kini aku insaf..utk wt org syg lebih mesti kena jge penampilan.body sentiasa kena jge..rupa pon kena jage jgk.sehinggak kini aku tumpukan pada 2 aset aku.muka dan badan.aku akan cube sedaya upaya utk nmpk sentiasa cantik!!mak aku slalo ckp 'ko muda lagi dah bdn chubby cmnie,pegy la kurus kan bdn.senang byk org suke ko.'anak dato pon ko ley dpt.'yer..u rite mother!betol..ini mse utk aku bls dendam utk diri aku!ahaha!yes!i'm so evil about myself!!sbb byk perkara dpt lau kurus..cth,dpt shopping bju lawa2 sbb aku pasti bju cntik2 fit pada body kurus,n seluar denim lau kena pd tubuh ak yg slim sure byk t'goda ngn aku.aha.insyaallah,dengan semangat yg ade dan segala nasihat pd ex aku,kawan2 aku n keluarga akn aku pegang dan kotakan jnji itu utk diri aku!!bile sudah time..aku akan buktikan pd sape2 yg bg nk sgt tgk aku slim..ehe.!;)

kata hati : KURUS??ofcoz aku mau!aku nk bls dendam.bls dendam terhdp diri aku!aku akan cuba lawan.kepada die..my ex..aku bole buat,ko jgn resau.aku  egat segala pesanan ko,ko nk sgt tgk aku kurus kn?aku buktikan.xde spe akn hlg aku.nie bkn ckp kosong,kini aku ade sbb utama mengapa aku sahut cabaran utk kurus,utk buktikan bahawa aku deserve more better!!ko kate xde spe akn pndg aku an??oke ko akn lihat kesungguhan aku nie akan berhasil kelak.jgn resau,,aku xkn kacau rumah tangga ko ke ape.aku juz nk tunaikn jnji ko,aku akan tunjuk diri aku pd ko,after ko puas lihat diri aku,aku akn blah sejauh2 mana yg ko nk.aku xkn pandang ko lgi.sbb aku thu nie jnji yg tertangguh slme setahun lebih.jgn resau my ex...i will proof wit u someday,juz wait n see..adious my ex..

suke dengan entri ini?like aje laa !jgn lupe komen skali oke? ^_^

0 Budak Comeyy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger.../>
PERHATIAN !Segala yang terkandung didalam blog ini adalah original idea oleh Farah Eyda©.
back to top