Monday, February 7, 2011

Geram punye pasal !



eee geram sunggoh!!:nang!:
bila xmaen FB,dia lak menyebok nak maen!dah tue bila maen FB,die lak mengatai sana,mengatai sni dok komen puji2 gal laen.mane xsakit hati aku!eee geramnyer yaallah!now sebagai balasan aku pon maen blk FB aku yang da berhabuk xmaen,padan muke!!lau dah b'janji buat cara menepati jnji.nie x betrayed aku hidup2 lak,konon ckp best 'ah b xpe b ley je xmaen FB,b bukn t'gila2 sgt FB tue delete terus pon xpe..b ley je hidup xpe FB' itu konon die ckp arr mcm kpale B****!!die dah langgar peraturan mknenyer die dah xsyg aku la tue,die brani maen2 ngn aku kn??ko maen2 ngn aku ko xsyg aku la kn??its oke!!anggp bende nie sudah 'DONE'!!itu xpe agy bile kantoi die maen FB alek,nie ade lagi stu masalah besa!betol2 besa punyer smpi aku ase cm nk stop jek peduli psl die,baru td aku kol die mintak paswod email dan aku bukak la email die tgk kt sent item t'jumpak lak mesej yg agak 'lucah' didlm,aku time tue memg betol2 hangin arr!lahabau punye jntan!memg F*** arr!aku xpenah wt cmtue kt sesapa pon after da couple ngn die,die ley brani bagus lak wt cmtu kt aku!!lau dah jantan memg arr dasar jantan!!mengatai!!xckup satu,sebok nk mengatai org laen!!ape aku xcukup bgus ke jantan weh??ape aku xcukup setia ke kt ko??selame nie p'gorbanan aku ko xhargai arr ea??bile dah senang lupe,bile susah mencari t'hegeh2 kt aku!betol arr pepatah org tua ckp 'bile susah sibuk mencari'bile senang lupa terus'smpi cacing lubang pon xley nk cari!ko konon2 budget ley lepas arr perbuatan ko tue?ley sorok arr??come on arr nie farah eyda la beb!bukan calang2 org,aku pantang hidu kecurangan n penipuan memg plg pantang dlm hidup aku!!aku mls arr nk ckp lebih,aku bile marah n terasa kene tipu hidup2 cmnie aku memg lepas gian marah kt cnie je arr,lau aku ckp dlm fon memg wt abes air liur aku jer!aku xkira aku nk ko explain everything ape yg dlm sent item email ko tue,aku xkira lau x smpi bile2 aku xnk dah percaya ko!cukup2 arr wt aku seksa lagi..nie baru nk msuk 2tahun,belom 4tahun lgi.aku penah b'tahan smpi 4tahun mcm2 berlaku dlm hidup aku,asam garam couple sume aku dah rase,asek kene tipu kene curang jer..sume sbb POMPUAN!!BITCH!! 
aku xphm kenapa aku yg stu nie xcukup agy??tell me y?senang jujur,ape yg xckup??ape yg ko nk??ko nk mcmane??lau ko xckup ikhlas menerima aku segalanye tentang diri aku,aku alu2kan ko berambosss jela dlm hidup aku.noktah terus jer.aku mls arr,betol.memg aku serik n mls.maybe putus asa.hope ko bace ko explain sume,aku mls nk heboh2 lam FB,memg muke wanted aku nie asek b'gado je ngn ko,malu kt mak bapak ko bce.da r,aku skit hati sgt.aku mls nk jd mcm dlu,aku dh berubah.jgn wt aku berubah sudah.bukn nk ego or b'lagak,lau ko xbuat its oke,lau ko buat ko pegy je kt betine tue senang.end story.xnk ckp lebih menyampah!uh!
p/s : easy..just don't play play with me,because i'm not type woman that you easy too make me fool,i can sense cheated,betrayed and anythings related.if you love me,just listen me..STOP lie,honest,pretend not false and stop whatever things website you played.fullstop.if want played just tell me.i'm easy too discuss as long dont LIE.

suke dengan entri ini?like aje laa !jgn lupe komen skali oke? ^_^

2 Budak Comeyy:

DeyaDotDot said...

hohoho!! xleh la dye mcm tu!! xleh bagi ko mean p dye plak yg lebih2 nk berfb!! play jew n be strong n be ur self!! i knw u!! he should understnd maa!! strong k dear!! miahx!

Farah Eyda @ Rara Emiliockii said...

Thx dear,i will defend myself..xmo kene bodo2 n kene tipoo.tp at same time ak kene selidik dlu b4 wt p'tuduhan xpasl2 t ak lak yg menyesal..uhuk..thx dear 4 ur support..i'm cry..uhuk :'(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger.../>
PERHATIAN !Segala yang terkandung didalam blog ini adalah original idea oleh Farah Eyda©.
back to top