Thursday, February 10, 2011

Cinta Gagal Lagi-episod 1

i'm really stress now..hoping someone can persuade me..:'(
FOR ONCE again i wanna share what's inside me.i feel so stressed currently. What's make me to feel this way? Nah! too many okay. Everything seems to be not fall into place! Ouuh GOD. How long I must endure this? I know this is one of the test that i have to go trough in life yet i feel lousy for having such problems! Furthermore i have no one to turn to.No one willing to lend their shoulder for me to lean. I am hopeless!! U am very vulnerable lately, easily influenced by anything! Yeah.. Anything. Even when i listen to a song, it can make me cry. Not to mention when i was in difficult position. Arrrgghhhh. ):
*This is what I feel ryte now. Help me to stay out of this my matter of personal.):
Semua ini salah CINTA!aku mudah jatuh CINTA!!i cannot be love anynomre..leave me!
MY HEART is really busted and seems like no one
out there has ever treated me like I should be treated.
Cheating using lying and making me feel pathetic.
Everytime I try to find that special someone I get shot down like Im nothing.
This is the worst pain anyone could ever feel. );

*Crying Inside. );
Kata dari hati : ye..aku menangis.aku akui.kehilangan dia sgt dirasai.kebahagian kite hanyalah jln perpisahan.u deserve more better than me.i will not look u again.memg aku sgt sygkan kau.aku xpenah lgi syg mcm nie kt kau,tp syg aku terhadap kau menemukan jln noktah disini.semalam merupakan tarikh keramat dlm diri aku setelah kau luahkan yg kau nk b'pisah dgn aku.aku redha.aku thu kelemahan diri aku pada kau.cume ini jln yg terbaek utk kite.setahun lebih kita b'sama tapi sehingga harini hubungan kite berakhir disini.impian aku utk b'sama dgn kau sehingga akhir hayat adlh angan2 semata-mata,mungkin itu bukan kau.mungkin itu untk org laen.tp xmengapa,sedikit dendam pon xde dlm diri aku,cume aku pinta..kau jalani hidup dgn sebaik-baiknyer kerna dgn iringan doa aku b'harap kau menemui cinta baru dan dpt terima kau seadanya..amin~

suke dengan entri ini?like aje laa !jgn lupe komen skali oke? ^_^

0 Budak Comeyy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger.../>
PERHATIAN !Segala yang terkandung didalam blog ini adalah original idea oleh Farah Eyda©.
back to top