Tuesday, February 22, 2011

Hasil daya kreatif hak milik DIARYPAGE'S

hasil daya kreatif yang pertama dicipta tanpa menciplak sesape punye.bangge dowh.aha.
aku amek mase sehari jek nk menyiapkan bende ala nie..'shoutbox'.kadang sampai xmakan.aha.yang paling susah nak bagi adjust same ngan cbox aku tue.naik gile sampai pening2 pale otak aku nie.ehe.Kalau sesiapa nak buat boleh ajer.bende nie senang saje bagi sesiapa yang terer bab edit mengedit nie.boleh guna 'photoshop' or 'photobucket'.mcm aku guna photoshop jek.lebih senang.lau dari segi nk edit size2 nie kena pergi kat photobucket.tapi korunk kena mintak aku codingnye la.tanpa coding memang xmenjadi.ehe.korunk ley ask me from free lesson yah??weeeee...sukesukesuke dgn background shoutbox baru ehe. 
kata hati: aku suke gile!!!!! xde ape nak bebel.terlampau gembira.ahaha.^_^

suke dengan entri ini?like aje laa !jgn lupe komen skali oke? ^_^

0 Budak Comeyy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger.../>
PERHATIAN !Segala yang terkandung didalam blog ini adalah original idea oleh Farah Eyda©.
back to top