Thursday, February 10, 2011

Kenangan Terindah-samsons





Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang t’lah hilang
Darimu yang mampu menyanjungku
Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun aku mampu
Untuk mengenangmu
Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati
Chorus :
Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t’lah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah
Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati

kata hati : Bile tga down psl cinta,layan lgu sedih2 cmnie,lagi tambah sedih aku.at least byk gak kenangan aku ngn die.even da broke up,but die tetap xley aku lupa,aku juz abadikan die dlm ingatan aku.sehingga kini xde stu pon pengganti yg aku b'kenan or wt aku jatoh cinta.apasal ea??belum time kot..moga allah temukan aku dgn lelaki yg baek dan menyayangi aku secukupnya..pastikan die adlh seorg yg single,bukan suami org,bukan tunang org mahupon duda..plg penting bukan PENIPU!!

suke dengan entri ini?like aje laa !jgn lupe komen skali oke? ^_^

0 Budak Comeyy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger.../>
PERHATIAN !Segala yang terkandung didalam blog ini adalah original idea oleh Farah Eyda©.
back to top