Thursday, March 24, 2011

More Than SHITT !

*Grrr ape masalah kauu doe? Tak ckup2 perli aku kea? Tak puas hati dgn aku? Heyyy lantak kauu lahh perempuann. Aku malas nak gado nan kauu. Aku da besar da pndai fkir. Tade keje aku nak gado nan perempuan mcm kauu doe. There's no point ok? Dala kau da besa kann? So jgnla jd budak-budak yg takda akal fikiran okay? Do mind
lgi satu perempuann,kauu tak payah la nak menipu org sane sini.cermin dulu muka kau doe.kauu nk buat-buat citer budget kauu betol arr?lepass tu kauu nak burukkn aku?heyyy,melampau lak perempuann ni!aku pon ade thp kesabaran laa,sekali kau tipuu aku ley maafkan,tp ni dah bpe byk juta kau nk menipu??balik-balik kauu nk jugak kutuk aku arr?helemek HOTnya aku!budget lak perempuan ni.sape nk percaya cite bodoh kau tu?lame-lame org tahu laa yg kauu nie kaki PENIPU !kau sendiri thu yg memg tade spe nk percaya kauu even PENK kau sendiri.kalau die sendiri percaya kauu die takde makne laa nk cari aku doe.kau bodoh ke ape?die sendiri contact aku suruh aku jujur tentang kau?aku memang tak bukak mulut arr,after that si PENK kau tu cakap,kau mengata aku dari belakang? kauu cakap macam-macam tentang aku kat PENK kau?yang menjadikan kau bodoh bila ape die cite tu sume *BULLSHIT* tade satu pon betol la wey,tahniah arr kauu perempuan.kau nak lepaskan diri kau,kau buat citer dongeng kau tentang aku?wey perempuan,kau memg banggang + bodoh !aku malas laa nk gadoh-gadoh ngan kau..spe jujur,spe penipu.yang penting kau dala LIAR !sedar diri la wey,kau tak payah nk berpura-pura yg kau tue LESBIAN.dah hakikat kau tu ada perasaan kat lelaki.sudahh-sudahh la wey,hentikan kisah LIFE kau yg mengarut tu.aku memg tanak msuk campur hal kau,tp aku memg pantang bile aku yang takde kena mengena dlm hidup kau,kau msuk campurkan sekali.pastu kau buruk-burukkn aku kat sume org.heyy,aku bahagia dengan BF aku la wey,aku tak penah kisah hal kau.kau sedap mulut jek hantar text panjang menjela kutuk-kutuk aku lak,ape aku heran??aku tak heran langsung sebab aku sendiri tahu arr ape aku buat.aku malas nk reply mesej karut kau,watpe nak layan bicth macam kau?tak penah serik- serik.kau tak payah menambah keseronokkan kauu menipu org dengan buat-buat cite pasal aku.kau sedar arr,org yg kau sayang tu pun cari aku nak tanye perihal kau.kau sedar tak?tade sape nk percaya kau,itu laa balasan TUHAN bagi kat kau.sudah-sudah lah rosakkan hidup kau tu.plss la perempuan,aku bley time kau jadi kwn aku asalkan kau berubah jadi diri kau sebenar.tak perlu nak menyamarkan diri kau.aku kenal lahh spe kau NUR AMILIA BINTI ABU BAKAR.stop it your drama.its totally not unreal.totally FAKE.aku hanya terima diri kau yg sebenar.be your self la perempuan.i dont mind what will happen on you next..because..i dont wanna befriend with you anymore,its wasting my time.FAKER,LIAR,BITCHER STOOPIDDD !

New me, New lifee, yeahhh. I'm happy with my own life now. BITCHH, just stay away from me. Trust me I wont disturb youu if youu stop talking shit bout me. Just live your life with your own shit wayy. Nobody's care bout youu LOSERRRRR.
*Yowww, her busyy with her new own life with her lovely PENK bodoh.. kelakar =D

suke dengan entri ini?like aje laa !jgn lupe komen skali oke? ^_^

0 Budak Comeyy:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger.../>
PERHATIAN !Segala yang terkandung didalam blog ini adalah original idea oleh Farah Eyda©.
back to top